Blog

Hou jij het vol?

projectgezond-bij-deen

TIP: Afvallen met heerlijke recepten!

Project Gezond staat voor afvallen met de lekkerste recepten! Klik hier om ons populaire online afslankprogramma 14 dagen lang 100% gratis te proberen.


De tijd van de goede voornemens is weer aangebroken. En dus gaat Nederland massaal afvallen. We drinken liters water per dag, raken geen snoepje of koekje meer aan en gaan fanatiek sporten.

Drie weken later hebben de meesten van ons er alweer de brui aan gegeven. Ben je dan een slappeling? Wij vinden van niet! Heb je het verkeerd aangepakt? Dat wel!

Als je jezelf alles verbiedt is de lol van het afvallen er snel vanaf. De vraag is dan alleen nog of je het drie weken of misschien wel drie maanden volhoudt. En dat is niet de bedoeling. Afvallen moet juist leuk zijn.

Iedereen houdt van een lekker koekje, snoepje of snackje op zijn tijd. Dat is heel normaal. En daarom moet je dat lekkers ook vooral blijven eten. De ‘kunst’ is om daar de juiste balans in te vinden en dat is niet voor iedereen even makkelijk.

Wij helpen je graag!

Wil jij het nieuwe jaar goed beginnen maar kun je wel wat hulp gebruiken? Dan kun je nu bij DEEN vier weken lang helemaal gratis onze weekmenu’s volgen. In die menu’s kiezen wij bewust voor een combinatie van lekkere gezonde producten maar ook minder gezond lekkers.

Die balans zorgt ervoor dat het zo leuk is om mee te doen aan Project Gezond. Je bent namelijk niet op dieet. Je eet gezond en vooral heel erg lekker. Daarmee val je af en blijf je vervolgens op gewicht. Ondertussen krijg je inzicht in wat voor jou de juiste porties zijn. En daar heb je voor de rest van je leven iets aan.

Het neusje van de zalm

Uiteraard hebben we alleen de recepten geselecteerd waarover onze leden het meest enthousiast zijn. Lekker eten is dus gegarandeerd!

Alle recepten zijn voorzien van uitgebreide instructies en de meeste heb je binnen een handomdraai op tafel staan. Wij werken met ‘normale’ ingrediënten die je gewoon bij jouw DEEN kunt kopen. We worden er zelf ook niet blij van als we vier winkels langs moeten om één recept te koken. Het moet wel leuk blijven 🙂

Ga jij ervoor?

Wij zouden het enorm leuk vinden als je onze weekmenu’s gaat volgen. En geloof ons maar: je gaat er zelf ook heel blij van worden!

Deze blog hebben we geschreven voor De DEEN. Het magazine van DEEN Supermarkten. Elke maand verschijnt er een nieuwe editie van De DEEN met daarin ook een blog van ons.


P.s. wil jij elke dag genieten van de lekkerste recepten en ondertussen 0,5 tot 1 kilo per week afvallen? Project Gezond is alles wat je nodig hebt :) Klik hier om ons online afslankprogramma 14 dagen lang 100% gratis te proberen.

Over de schrijver

Natalia

Natalia heeft twee passies: lekker & gezond eten en hardlopen. Is geen prinses in de keuken, maar geniet des te meer van de kookkunsten van Walter. Lust van kleins af aan geen melk, ei en vis, maar leert dit steeds meer te waarderen door verschillende recepten te blijven proberen. Gek op boerenkool, fruit en risotto. Loopt soms een rondje extra hard, wanneer ze chocola heeft gesnoept of heeft geborreld met paprikachips en een wijntje ;-)

6 reacties

    • De balans is inderdaad belangrijk! Maar je bent al op de helft omdat je het wel weet 😉 En genieten van gezonde dingen is ook leuk!

  • wij zijn er net 1 week aan begonnen en gaat goed ….dit gaat ons lukken .maar vraagje hebben jullie boekje 1 nog …niet meer in de filialen te krijgen ,heb nu 2 3 4 alvast bedankt voor de boekjes .

  • Hoi Walter en Natalia,

    Vraagje, ik eet geen vlees of vis, kan ik dan wel aan de weekmenu’s meedoen?

    Groetjes,

    Yvonne

    • Hoi Yvonne! Dat is zeker mogelijk. Vlees bij het diner kun je eenvoudig vervangen door kant-en-klare vleesvervangers. Deze producten bevatten een flinke portie eiwitten, zoals ook bij vlees het geval is. Je kunt ook kiezen voor plantaardige producten zoals tofu en tempé. Neem daarvan dan hetzelfde gewicht als de hoeveelheid vlees die op het menu staat. Vleeswaren voor op brood kun je vervangen door vegetarische vleeswaren, maar kaas, ei, vis en groentespread zijn ook prima opties. Probeer hierin zoveel mogelijk te variëren.

Laat een reactie achter