Diner Lunch Vegetarisch recept

Quesedilla’s

Oké, we beginnen gelijk maar met een tip: maak er gewoon niet méér dan je er nodig hebt of mag eten! Ze gaan geheid allemaal op ;). De pit van de saus in combinatie met de kip en de kaas is echt onweerstaanbaar lekker. Een lunch om je vingers bij af te likken.

Dit heb je nodig (twee personen)

  • 4 wraps (25 gr per stuk)
  • 1 tomaat
  • 60 gr kipfilet (plakken)
  • 50 gr geraspte kaas
  • 40 gr pittige groene saus

Zo maak je het

Bereidingstijd: 10 minuten

  • Besmeer twee wraps met de groene saus.
  • Snijd de tomaat in dunne plakken.
  • Beleg de wraps met de plakken kipfilet, tomaat en de geraspte kaas.
  • Leg op beide belegde wraps nog een wrap en bak de beide quesedilla’s in een klein scheutje olie goudbruin en knapperig.

Tips en tricks

  • Kun je geen kleine wraps vinden in jouw supermarkt? Gebruik dan een gewone wrap (à 40 gram). Beleg de ene helft en leg de andere helft er bovenop.

Voedingswaarde (per persoon)

  • Kcal: 339
  • Eiwit: 16,5 gram
  • Koolhydraten: 31,4 gram
  • Vet: 16,4 gram
  • Vezels: 1,4 gram

Eet smakelijk!

Over de schrijver

Walter

Mag thuis de chef-kok uithangen en doet dat met veel plezier. Eet graag lekker en gezond maar doet niet aan superfoods.

Laat een reactie achter